woensdag 8 april 2020

Rarara waar ben ik?๐Ÿ™ˆ

De afgelopen week was, op zn zachts gezegd, niet leuk!!!!!
Of bijwerking chemo รณf van de medicijnen, maar ik was zo depressief als een deur!
Daarnaast dezelfde lamlendige bijwerkingsklachten.
Maar hoe fijn, รฉn chemo spook eigen ook, na 6 ร  7 dagen krabbel je overeind en is het tijd voor de volgende.
Nou had ik van de afgelopen kuur ook benauwdheid klachten en ik het boekje stond dat vooral te melden..... Check, gedaan vanochtend!
Afijn, 12 uur later zit ik nog in het ziekenhuis.  Door corona in beperkte isolatie en talloze onderzoeken verder.
Bloedwaarden wezen nl uit dat er iets loos zou kunnen zijn met mn longen of hart.
Na scan kunnen longen en longembolie afgevinkt worden. Ik dacht naar huis te kunnen, want hartfilmpje van vanochtend was goed. Maar binnen 3 uur waren de waardes mbt het hart toch weer iets gestegen, dus vandaar dat ik hier nu nog steeds ben. In afwachting van een cardioloog en een echo. Moet eerlijk zeggen, ben bang. Voor hetzelfde geld komt de benauwdheid door de chemo, maar die bloedwaarden..... 
Dus maar weer met frisse tegenzin aan ;
 En ik hoop zo enorm dat ik vanavond nog naar huis mag๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
Blijft onvoorspelbaar die $$@/%*.

3 opmerkingen:

  1. Oeh Tan wat eng weer allemaal..never a dull moment zullen we maar zeggen ๐Ÿ™ˆ sterkte daar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. .....en rarara wat ligt er op je bord......

    Ik leef met je mee lieve Tan❤️ en duim dat het 'snel' beter gaat.
    XFran

    BeantwoordenVerwijderen