zaterdag 1 februari 2020

🎵Doe een stapje naar voren....🎶

En donder dan gezellig terug.....
Lieve allemaal, dit blogje komt vanuit het ziekenhuisbed.
Ik was dus koud thuis van de vorige opname,dat was dinsdag, toen ik hier donderdag weer werd opgenomen.
Ondanks dat ontstekingsbron "de kies" verwijderd was, bleef de koorts hardnekkig hangen. En dat vinden ze bij chemopatienten niet handig. 
Met Ton naar EHBO, zo gaat de procedure. 
Dus weer de riedel van wachten, vertellen, bloed afnemen, nog een beetje wachten tot ik uiteindelijk op de afdeling Acute Opname terecht kwam. Mijn "eigen" afdeling oncologie lag vol.
Heb nu de fut niet om de verhalen binnen de AOA te vertellen, laten we het erop houden dat het erg rumoerig was.
Aan het infuus met antibiotica,  pijn had ik nl niet!
Helaas volgende dag (vrijdag) nòg koorts, maar ik mocht na diverse bloedonderzoeken en een influenza(griep) test, wel gewoon naar oncologie.
Foutje in de communicatie, want ik was nog maar nèt geïnstalleerd,  toen iemand erachter kwam dat ik mogelijk griep zou hebben. Niet handig op een afdeling met door de chemo uiterst kwetsbare mensen.
Kortom, direct afgevoerd naar kamer alleen.
Verpleging kwam alleen met 😷 en mijn bezoek (geert was er net toevallig) moest bij verlaten kamer handen desinfecteren en in één rechte lijn het ziekenhuis verlaten.
Gelukkig hing er een A4tje zodat ik wist waar is was😅.
Het grote voordeel was wel dat ik nu een rustige nacht had èn de luxe van een eigen toilet.
Helaas vanochtend nog steeds koorts.
Inmiddels stekende hoofdpijn, maar paracetamol helpt.
Het  wachten is nu nog steeds op de arts die me kan vertellen wat de uitslag is van het bloed onderzoek. Vanuit "gewone" linkerarm en de rechter Picc-lijn arm.
Ik doe maar schietgebedje dat de uitslag uit beiden hetzelfde is, zodat alles op zijn plek kan blijven.
Ondertussen kom ik m'n tijd wel door met deze dames😉
Laatste nieuws; geen griep!!!!! Dus de deur staat weer open, iedereen mag erin en ik eruit!
Maar ik mag nog eventjes van het 1 persoonskamerverblijf genieten.
Liefs Tan 

3 opmerkingen:

  1. Hey Tan❤️
    Gelukkig ben je in goede handen in het ziekenhuis.....
    Maar toch ga ik heeeeeeel hard duimen dat je snel naar huis mag !!!!!!! xxFran

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe meer duimen hoe beter!, thanxxx

    BeantwoordenVerwijderen